Lasa-ti un mesaj,va rog!

duminică, 19 iulie 2015

Miss me? :)))))))

Helloooo people!! Miss me?
   Vai de capu si de zilele mele, am lipsit de foarte mult timp?!? Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul. Zici ca m-a supt vreo gaura neagra, vreun Vortex si m-a "avortat" acum, ca pe un copil nascut prematur. Pentru ca da, ma simt ca un nou nascut, care nu are habar de nimic, nu stie ce se intampla in jurul lui, care abia distinge niste forme, voci, culori, mirosuri. Dar... am renascut... !!!
   Ca pasarea Phoenix din propria-i cenusa, ca Britney Spears dupa perioada de maternitate, ca si Catalina (regina R'N'B) dupa o lunga pauza muzicala, ca si Hef dupa ce a luat-o pe Crystal de nevasta la frumoasa varsta de 84 de ani, si ca cine mai vreti voi, asa renasc eu acum, ca sa ma prezint in fata dumneavoastra cu noi postari.
    Sper ca de data asta sa ma pot aduna cat de cat si sa mai dau pe aici, ca sa va bucur ochii si sa va mai descretesc fruntile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu