Lasa-ti un mesaj,va rog!

joi, 16 iulie 2015

Cand o persoana draga pleaca din viata ta...

Cand o persoana draga pleaca din viata ta, te intrebi de ce a facut acest lucru.. Ce inseamna plecarea asta subita, aparent fara niciun sens... Stai o perioada singura si iti pui o singura intrebare: "De ce? " . O intrebare aparent fara raspuns...
Dupa care, intr-o zi obisnuita, careia la inceput nu ii dai nicio semnificatie, apare cineva... Apare el. El, o persoana ca oricare alta, care tie insa iti schimba total ziua, zilele urmatoare. Intra in viata ta dintr-odata, exact atunci cand ai mai mare nevoie, cand ai nevoie de inca o persoana, pe langa prietena ta cea mai buna.
Tu ai aparut la momentul cel mai potrivit din viata mea, pentru ca tu, fara sa iti dai seama sau cu buna stiinta, m-ai ajutat sa nu fac anumite greseli pe care sa le regret mai tarziu. Tu ai stiut, prin sinceritatea ta, sa ma determini sa te plac, sa te indragesc, sa ma indragostesc de tine. 
Ai ajuns in viata mea la un moment in care decizii importante urmau sa fie luate. Tu ai fost una dintre acele decizii, pentru ca am hotarat ca tu sa fii alaturi de mine, sa ma sustii, sa-mi fii prieten, sa-mi fii iubit. Ai stiut cand sa apari. Puteai sa vii si mai devreme, dar cu ce rost? Timpul nostru este cel de acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu