Lasa-ti un mesaj,va rog!

miercuri, 26 octombrie 2011

Primul om care traieste cu un telefon mobil mantat in mana


Britanicul spune ca acum ii este mult mai usor sa se descurce! Vezi ce smartphone a ales!
Britanicul de 50 de ani Trevor Prideaux este primul om care traieste cu un telefon mobil in mana, idee care i-a venit pentru ca ii era greu sa se descurce cu telefonul.

Omul s-a nascut fara antebrat si poarta o proteza. El a venit cu ideea de a-si montat un telefon in mana dupa ce a folosit un iPhone si “a devenit foarte clar ca aceasta piesa de tehnologie nu poate fi folosita ideal cu o singura mana”, a declarat barbatul pentru presa britanica.

Un comentariu:

  1. Vreau să vă împărtășesc cu toții aici despre cum îmi obțin împrumutul de la dl Benjamin, care mă ajută cu împrumut de 400.000,00 Euro pentru îmbunătățirea afacerii mele, a fost ușor și rapid atunci când aplic pentru împrumut când lucrurile se înrăutățesc cu afacerea mea dl. Benjamin îmi acordă împrumut fără întârziere. aici este e-mailul domnului Benjamin / contact whatsapp: +1 989-394-3740, lfdsloans@outlook.com.

    RăspundețiȘtergere