Lasa-ti un mesaj,va rog!

duminică, 15 mai 2011

Ultimele 24 de ore din viata lui Osama bin Laden

 Ultimele ore din viata lui Osama in Laden:

Ora 1:15 am
Fara sa banuiasca nimic,Bin Laden se culca cu una dintre nevestele lui care tocmai a implinit 14 ani si banuiaste ceva.

Ora 3:20 am
Osama isi trezeste nevasta ca sa ii aduca o cana de apa.Nevasta il cearta:"Iar vrei apa?Sa dea Allah ca maine noapte pe apa sa dormi!"

Ora 7:30 am
Se scoala din pat si se duce sa dea la rate.Mai are de trait cateva ore si el da la rate!

Ora 11:40
Ii e foame.Deschide violent frigiderul,dar nu e nimeni acolo,bucatarul e plecat acasa.Detoneaza frigiderul si comanda un Big Mac.

Ora 1:00 pm
Deschide televizorul si se uita atent la stiri.Se deprima cata rautate e in lume si inchide televizorul.Dup-aia il detoneaza.

Ora 3:20 pm
Vrea sa vada un film cu atentate cu familia,dar nu mai are loc pe canapea.
Ora 5:00 pm
Osama se gandeste ca nu a facut nimic in viata.Ar vrea sa se sinucida,dar n-are curaj nici sa omoare o musca.

Ora 7:15 pm
Cheama portarul si il intraba daca nu l-a cautat cineva.Din nou,nimeni.

Ora 8:10 pm
Vine un vecin in vizita:"Nea Osama,ti-am adus datoria aia.Uite 500 de euro,restul ti-i dau maine."

Ora 9:00 pm
Se duce in camera copiilor si le cere sa faca ordine:"Strangeti imediat armamentuldin acmera!Cine  a pus bomba asta aici?Aici e locul ei?"

Ora 9:40 pm
Ii suna telefonul:"Va salut,sunteti dl.Obama?""Nu,greseala!"

Ora 1:15 am
Il terzeste un latrat de caine in curte.Se culca la loc,dupa care iar se trezeste ingrozit:"Bai,dar eu nu am caine!"

3 comentarii: