Lasa-ti un mesaj,va rog!

duminică, 8 mai 2011

Perle Vodafone (prima parte)

1. " Pot, de exemplu, la codul Connex Vox sa-mi pun numarul de la bust al sotiei ? Ca sa nu-l uit ! "

2. EA: Vreau sa ma interesez si eu de serviciul XMail Standard..
EU: Acest serviciu va va permite dvs. Sa trimiteti si sa primiti mesaje email cu lungimea maxima de 160 caractere.
EA:Nu va suparati, aceste 160 de caractere, cate minute gratuite includ?

3. CLIENTUL: "Duminica trecuta am trecut pe sub o linie de inalta tensiune si mi s-a incarcat telefonul."

4. Dom'le, am un tel. Nokia 9110 care are detector de alcool si daca sunt baut scade semnalul

5. Rep : Ce aparat utilizati ?
Clientul : Un Mitibusii...a incercat sa corecteze (dealerii se prapadeau de ras in magazin ) Mitibusu adica...!

6. Aveti roaming cu Marea Rosie?

7. Clientul: Unde pot vedea creditul?Am un Motorola...
Eu: Megeti in meniu la nr. 6 la contoare apel...
El: Si asta pe ce strada este

8. - Spuneti-mi,domnisoara,tariful mai redus este dupa ora 7 seara?
-Aveti abonament sau cartela Connex Go?
-Am abonament.
-Ce tip de abonament aveti?
-Connex go.

9. "Daca sun si eu de aici pana in Italia, imi spuneti si mie cu cat sunt compostata??

10. ..."dau sa formez ,se aude pic-pic, pic-pic iar receptorul cade de pe ecran si-mi apare din nou RO CONNEX..."

11. - Sunt pe cale sa ma sinucid...
- ...de ce?!
- N-ai sa afli niciodata prietene!...

12. Pentru Connex VOX ce nr. trebuie sa formez ca sa vorbesc cu doamna de acolo ?

13. - Imi descrieti aparatul dvs?Este ca o placinta mare , cu ochelari si 2 antene....tastele sunt albe, dar pe ele scrie cu negru...

14. 'Am schimbat celula si s-a interrupt apelul!!!' ......

15. -Domnule ! Mi-a aparut o eclipsa pe ecran si pe urma mi-a disparut tot creditul.
-Ce va aparut pe ecran?(credeam ca nu am auzit bine)
-O eclipsa Domnule care mi-a luat toti dolarii!

16. -Credeti ca este o problema de retea? Dintr-o data mi-a scazut frecventa radio,
deci toate casutele de pe telefon mi s-au golit,iar apoi mi-a aparut pe telefon
"Cautare...",adica ma cauta cineva.Cinecredeti ca m-a cautat?

17. 'Alo? Alo? *222 Deranjamentele?'

18. 'Vreau si eu sa intru in programul Roaming!!!'

19. "mai zi o data ca am dat intr-o groapa cu masina..."

20. " Sunt o incepatoare de-a dumneavoastra si am intrat in el sa vad ce se intampla..."
Sper ca era vorba de tel. Nu am apucat sa ma conving pt ca apelul s-a intrerupt...


sursa:bancuri.us
VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu