Lasa-ti un mesaj,va rog!

sâmbătă, 14 mai 2011

Cine sunt eu?(test psihologic)

Cine sunt eu?




Eu sunt (două lucruri care sunt adevărate despre tine)
………………………………………………………………………………
Mă întreb (despre ceva care te interesează)
………………………………………………………………………………
Aud (imaginează-ţi că auzi ceva)
………………………………………………………………………………
Vreau (ceva ce vrei cu adevărat)
………………………………………………………………………………




Eu sunt (la fel ca şi la primul vers)
………………………………………………………………………………
Mă prefac (ceea ce pretind că este adevărat sau în legătură cu care mă comport ca şi cum ar fi adevărat)
………………………………………………………………………………
Simt (ceva ce simt chiar acum)
………………………………………………………………………………
Ating (imaginează-ţi ceva ce atingi)
………………………………………………………………………………
Sunt îngrijorat(ă) (de ceva ce este în mintea ta)
………………………………………………………………………………
Plâng (există ceva care doare sau te dezamăgeşte)
………………………………………………………………………………




Eu sunt………………………………………………………………………
Înţeleg (ceva ce ştii că este adevărat)
………………………………………………………………………………
Spun (ceva ce crezi într-adevăr)
………………………………………………………………………………
Încerc (ceva pentru care depui efort)
………………………………………………………………………………
Nădăjduiesc (ceva la care speri)
………………………………………………………………………………
Eu sunt………………………………………………………

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu